گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان با فروشی نزدیک به ۲۳ همت، ۶۲ درصد فروش لوازم خانگی در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ به خود اختصاص داده است؛ گروه صنعتی بوتان، گروه مادیرا و صنایع گلدیران به ترتیب با فروشی در حدود پنج، چهار و سه همت در رده های بعد قرار دارند.
بورس24 : گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان با فروشی نزدیک به ۲۳ همت، ۶۲ درصد فروش لوازم خانگی در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ به خود اختصاص داده است؛ گروه صنعتی بوتان، گروه مادیرا و صنایع گلدیران به ترتیب با فروشی در حدود پنج، چهار و سه همت در رده های بعد قرار دارند.
گروه انتخاب توانست در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ با کسب سهم ۶۲ درصدی از بازار لوازم خانگی ایران، جایگاه خود را به عنوان برترین تولیدکننده این حوزه تثبیت کند.
برندهای زیرمجموعه انتخاب، از جمله اسنوا و دوو با عرضه محصولات متنوع و خدمات پس از فروش گسترده، نقش مهمی در این موفقیت ایفا کردهاند.
این سهم قابل توجه از بازار، نشانهای از اعتماد مصرفکنندگان به کیفیت و عملکرد محصولات انتخاب است و جایگاه این گروه را در صنعت ایران بیش از پیش تقویت میکند.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.